Trowback - Summer 2013

Shit vad jag saknar sommaren asså. Jag saknar Gotland, jag saknar Dalarna, jag saknar Norge. Var den bästa sommaren som jag har varit med om hitills och jag tror inte att denna sommar kan slå det. Nedanför ser ni ett par bilder från våran Gotlands resa i somras med klassen sista veckan innan sommarlovet.  
 
Vill så himla gärna bara komma bort från detta grå, tråkiga, kalla och snöiga land. Vill typ åka till Thailand eller Teneriffa. Allt är fan bättre än det här!! Det hjälper inte direkt att Olivia, min bästavän ska åka iväg till Gran Canaria i en vecka på torsdag. Jag är såååå avundsjuk på henne. Funderar på att låsa in henne i en garderob och sno hennes flygbiljett....
 
Hugs & kisses, Beata G
 
 
 

Kommentarer

kommentera här?:

ditt Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback