information till er

Hej svejs älskade blogg.
Ursäkta för att jag inte bloggat på ett tag men under den här tiden har jag verkligen insett hur väl behövlig denna blogg paus har varit och ärligt talat fortfarande är. Jag har så mycket som jag måste hinna göra varje dag och inte nog med, jag stressar över att det känns som om det inte finns tillräckligt med dagar i veckan. Så just nu vet jag inte hur jag ska ta tag i bloggningen igen på riktigt och hur jag ska ha tid till att blogga. Så det jag försöker säga är att bloggen kommer stå tom tills vidare, jag kanske som sagt bloggar ibland men för det mesta så kommer det inte att uppdateras så mycket. Bloggningen kommer bli regelbunden och förbättrad förhoppningsvis sen när jag tagit tag i det som hindrar mig. Annars, ett försenat "Gott nytt år!" till er alla :)
 
 
Hugs and kisses, Beata.G
 
 
 

Kommentarer

kommentera här?:

ditt Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback