TORSDAG = MIN FREDAG.

Haft en ganska så nice dag.
Vi, klass åtta annordnade frilufsdag för klass 2-6 vilket var helt okej, kanske till och med lite kul. Vi slutade sen klockan 12 och jag gick hem och myste framför en film. Sen halv fyra fick jag skjuts av Olivia till Kristofferus kyrkan där jag möjligtvist ska konfirmera mig, inte helt säker ännu.
Nu njuter jag av att jag redan fått helg och jag ser fram emot att komma igång med träningen imorgon. Med mina nya snygga träningskläder och allt.
Åh vad jag saknar dom varmaste dagarna i sommar, soliga dagar vid Kvarnsjön med vattenmelon och massa annat gott att äta. Men ändå ser jag fram emot hösten, fast redan nu känner jag en svag längtan till nästa sommar.
 
 
- Beata Guthenberg

Kommentarer

kommentera här?:

ditt Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback