SNART BÖRJAR MIN HELG

Åh vad härligt. 
Har lite smått lycko-rus just nu. Imorgon slutar jag klockan ett, på fredag är jag ledig och sen har jag hela helgen till att hitta på vad jag vill. 
Såhär ser mina planer ut just nu!♥
 
Fredag - 09:30 Någon "Intro-grej" på Friskis & Svettis som man måste gå på för att få köpa gymkort. 
Efter "Intro-grejen" ska jag köpa medlemskort och gymkort så att jag så fort som möjligt kan börja gymma. 
Sen ta bussen till Södertälje Centrum med Olivia och äta Grekisk sallad på Tratten vilket jag är såååå sugen på.
Senare på kvällen ska jag och Olivia dra till Grönan och se på Oskar Linnros och sen ska jag sova över hos henne!
 
Lördag - Inga planer än så länge. 
 
 
Söndag - Ska i alla fall flytta till mamma. Sen vet jag inte, plugga lite kanske?
Kanske om det går åka till IKEA? 
 
 
Åh bara några timmar kvar imorgon innan min helg börjar. 
Så skönt! :) 
Dessutom har vi frilufsdag imorgon så det blir inte så mycket "hårt hjärn arbete". 
Lite frisk luft och D-vitamin från solen sitter väll ändå inte fel? Eller?
 
 
- Beata Guthenberg
 

Kommentarer
Postat av: peelabanana

Ja just det, kanske Ikea på söndag om jag kan låna en bil. Puss <3

Svar: Ja det hade varit bra med lite fler galgar bland annat! :)
Beata Guthenberg

2013-09-12 @ 07:06:15

kommentera här?:

ditt Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback