SKAFFAT TRÄNINGSKORT & NY JACKA!

 
 
 
Tjena. 
Så här har min dag sätt ut än så länge, pappa följde med mig till Friskis & Svettis klockan halv tio där jag köpte gymkort och var med på någon "Intro-grej" där dom pratade om olika metoder, hur maskiner funkar osv.
Sen tog vi bussen vidare till Södertälje Centrum där jag käkade grekisk sallad på Tratten, sen hittade jag en snygg jacka på H&M som fick följa med hem. 
Efter att ha gått lite i affärer till och efter tågresan till Järna, så är jag hemma igen. Är nöjd med mina köp och ser fram emot att börja träna! 
Om någon timme ska jag hem till Olivia där jag ska sova, vi skiter i Oskar Linnros och har film mys istället! :)
 
Hoppas ni har en bra dag! :)
 
- Beata Guthenberg
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: peelabanana

Fin jacka och fint foto på din pappa ! <3

2013-09-14 @ 14:04:51

kommentera här?:

ditt Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback