SHE'S THE MAN & BEN AND JERRY'S!

 
 
 
Vilken mysig fredags kväll jag hade igår.
Tjugo i nio kom jag på hur grymt sugen jag var på Ben and Jerry's så pappsen gav mig pengar så fick jag springa till Konsum för att hinna innan det stängde. Ville helst ha Cookie Dough men den var slut så det fick bli Half Baked, men den är också grymt god så det gjorde ingenting :) 
Nä jag sen var hemma satte jag på "She's the man" som jag redan sätt 22 gånger, men den är så grymt bra så den kan man inte se för många gånger :) Så min fredags kväll spenderade jag i min säng med Ben and Jerry's och kollade på filmen She's the man. Riktigt mysigt med andra ord.
 
 
 
Vad gjorde ni igår? ♥
 
 
- Beata Guthenberg

Kommentarer

kommentera här?:

ditt Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback