BILDER FRÅN I FREDAGS!

Måste säga, känner mig lite mentalt efterbliven i bloggandet. 
Varit så himla mycket denna vecka och bloggandet har inte prioriterats alls. 
Men det ska kommer bli bättre, speciellt när jag får tillbaka min iPhone och kommer kunna fota som vanligt med min telefon.
Nu lånar jag ju Olivias telefon när jag fotar men då måste ju hon sen skicka bilderna till mig vilket gör att allt blir efter. Ni ska hursomhelst få bilderna från i Fredags nu. 
 
Kunde inte ta så många bra bilder under konserten pga allt knuffandes, allt dansande och hoppade. Ville liksom inte riskera att tappa Olivias mobil bland folkmassan. Då skulle vi ju aldrig hitta den igen.
Men här har ni i alla fall ett par bilder från i fredags. Puss!
 
- Beata Guthenberg
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: asta

hhahahah, bilden på mig!

Svar: hahaha vet skit snygg!
Beata Guthenberg

2013-09-09 @ 21:34:30
URL: http://astapb.blogg.se

kommentera här?:

ditt Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback