Fika på kulturhuset

Idag efter skolan gick jag till kulturhuset som bara ligger 5 minuter från skolan.
Köpte mig en kaffe latte och en riktigt god macka i kafét och satte mig på övervåningen.
Riktigt skönt att bara ta det lugnt, dricka kaffe, äta en god macka och att låta tankarna vandra fritt.
Efter en timme kom pappa och tillsammans gick vi till skolan så hade jag utvecklingssamtal, gick riktigt bra det med. Nu vill jag lägga mig ner och sova, är riktigt trött!

 
Nu ska jag försöka samla lite bra idéer till blogginlägg. I min blogg vill jag trots allt skriva intressanta saker, lägga upp fina bilder och inspirera andra.
Hoppas ni alla haft en bra måndag!
 
- Beata Guthenberg

Kommentarer
Postat av: felicia

gott :)

2013-09-30 @ 18:57:14
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/

kommentera här?:

ditt Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback