MYSIGT SNACK OM HÖST!

Hela min dag har bestått av plugg.
Slutade strax innan tre och sen dess, enda sen jag kom hem har jag pluggat.
Historia, Samhällskunskap, Svenska mm..Jobbigt! 
Hade ju tänkt dra till gymmet med Botilda och Olivia och kanske gå på något roligt pass, t.ex som Dans Fuego som verkar kul. Men nehepp då får man stanna hemma och plugga istället, kul.
 
 
Det regnar som förvantat, nu läntar jag super mycket efter ett par Hunters. Ska nog se till att köpa ett par. Kan inte sluta att ha den där bilden som ni ser ovan i mitt huvud, att man har på sig en mysig stickad tröja och håller sina händer runt en kopp varm choklad.
Det är min bild av höst, plus träd med röda löv som singlar ner mot marken, vantar, mörker och snyggt höst mode.
Welcome to reallity: Det blåser iskalla vindar, det regnar och din frisyr förstörs och det är kallt och du fryser. 
Men endå så får jag alltid en mysig bild av hösten. 
 
- Beata Guthenberg
 

Kommentarer

kommentera här?:

ditt Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback