MY DAY

Hej mina underbara läsare! 
Nu är vi på slutet av helgen, söndag. 
Idag följde jag med mamma till IKEA, köpte bland annat lite galgar till min klädställning. Sen på vägen hem stannade vi på Willys och handlade.
Sen när vi kom hem hjälpte jag till och bärde in min packning för den här veckan och alla mat kassar. Sen dess har jag pluggat lite läxor, ätit middag, fotat outfit bilder som blev väldigt suddiga och dålig kvalité och druckit en kopp med svart te. 
Imorgon ska jag gymma med Botilda efter skolan, nu börjar min hårda diet och min hårda träning på allvar. Mina armar är så gott som döda efter träningen igår.
Gammal bild.
 
 
Kram!♥
 
- Beata Guthenberg

Kommentarer

kommentera här?:

ditt Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback