MY DAY SO FAR...

Kom hem för ett par timmar sen, lagade våfflor till mig, Botilda, Johan och Filip.
Dom blev ganska goda men dom flesta blev brända så dom fick vi slänga. Bestämt med mamma nu att jag och Botilda ska bo kvar i huset resten av veckan. Mamma är i England tills på Lördag. 
Skönt med föräldrar fritt, jag tycker faktiskt om hon bara åker bort sådär och lämnar oss så förtjänar vi också att få något ut av det. Plus att det är kul att fixa allting själva och så :)
Sunset in the park, Järna centrum. 
 
Senare så ska jag och Botilda gå och handla, jag ska också få gjort lite läxor och kanske ut och fota lite också!
Puss på er!♥
 
- Beata Guthenberg
 
 
 
 
 

Kommentarer

kommentera här?:

ditt Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback