MONDAY

Åh nu är finaste Botilda och Filip tillsammas, finaste paret ju. Grattis till dom!♥
I alla fall, let's get to the point eller nått sånt.
Seg dag, men ändå rätt skönt att bara vara hemma. Frilufsdag hade våran klass idag men jag gick inte pga att jag är så trött efter skillebyholms marknaden igår. Gud vad mycket jobb det var, men jag tror vi tjänade riktigt mycket pengar! Bilder från det får ni så fort Olivia skickat bilderna till mig. 
Tänkte fixa mig och så sen dra hem till mamma, ska äta middag där klockan 18, men är så rastlös så drar nog dit ganska snart.
Gammal bild.
 
Om ni har några önskeinlägg så skulle det vara jätte gulligt av er om ni kunde kommentera dom.
Kram!
 
- Beata Guthenberg
 

Kommentarer

kommentera här?:

ditt Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback