MIN NYA IPHONE HAR KOMMIT!

 
 
 
Så lycklig.
Äntligen har min iPhone kommit, älskar livet i detta nu asså. Cp lycklig typ. 
Uppdaterade programvaran till iOS 7.0 och blev helt paff, det är helt annorlunda.
Först blev jag ganska förtvivlad, allt är annorlunda och känns inte alls lika lyxigt som förut. 
Det som brukade kännas som en lyxig Apple vara känns nu som en billig samsung telefon i plast typ.
Men nu har jag vant mig lite mer och börjar tycka det är rätt okej :)
 
 
 
 
Imorgon är det fredag, så skönt.
Olivia är förkyld och mår inte så bra men om hon mår bättre imorgon så ska hon sova här. 
På lördag ska jag vara makeup artist på en modeshow här utanför Stockholm.
Ska vara med och assistera. Nu när jag har tillbaka min iPhone kan ni förvänta er massa bilder från det. 
Idag var det somsagt skolfoto. Vi fick se lite snabbt på bilden och det var seriöst nära att jag började gråta, har alltid blivit ful på skolfotot men nu var det bortom alla ord. Usch. 
Får väll bara stå ut, om jag inte byter skola förstås....Haha.
Puss! 
 
- Beata Guthenberg

Kommentarer

kommentera här?:

ditt Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback