MIN LÖRDAG!

Fick en bra start på dagen med denna goda frukost!♥
 
 
Ett glas smoothie, en kopp kaffe, ananas, en skål yoghurt med müsli och bra vitaminer.
Tio i ett började jag åka mot Hökarängen där jag sedan fyndade ett riktigt fint Hollister linne för bara 100 spänn. Tänkte visa er den imorgon när jag kör ett "Favoriter ur min garderob" - inlägg.
Idag flyttade jag också till mamma från pappa och handlade lite läsk och godis till mig och mamma stackarn som är magsjuk. Senare kommer Botilda och Filip hem hit efter att ha varit på bio och jag tror dom sover här.
Tänkte ta en dusch eller kanske bada och sen mysa med mamma i soffan, kram!♥
 
 
- Beata Guthenberg
 

Kommentarer

kommentera här?:

ditt Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback