IDAG SAKNAR JAG USA!

Godmorgon älskade läsare! 
Hoppas ni alla sovit gott :D 
Vaknade klockan tio imorse, låg i sängen ett tag innan jag sen gick upp för att göra frukost. Efter en god frukost och efter att ha sytt upp banden på mitt nya hollister linne känner jag mig redo för att "fånga" dagen.
Idag hade jag tänkt göra läxor, blogga och åka till gymmet och träna. Känns som om det behövs, inte gymmat på mer än en vecka och sen så åt jag ju godis igår och Ben and Jerry's iförrgår....
Idag saknar jag verkligen USA, vet inte riktigt varför jag saknar det så mycket idag men det gör jag. Ibland önskar jag att vi bodde kvar där, jag älskar landet, språket, det faktum att allt är så mycket billigare där, naturen och klimatet.
 
I Athens i Georgia bodde vi, inte så långt ifrån Atlanta, huvudstaden som ni ser på den första bilden. Skulle ni vara intresserade av att jag gjorde ett inlägg där jag berättar om tiden då jag och min familj bodde i USA? Med bilder och sånt såklart!? :) 
Kommentera!
 
- Beata Guthenberg
 
 

Kommentarer

kommentera här?:

ditt Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback