I LOVE YOU LIKE A FRIEND, BUT LET´S NOT PRETEND HOW I WISH FOR SOMETHING MORE.

 
 
 
 
 
 
Hej fina bloggläsare!
Hoppas ni alla hade en fin fredagskväll igår, jag spenderade kvällen med Olivia och hennes familj.
Vi tog ett kvällsdopp i Yngern vilket var jätte skönt.
Inte badat sen jag var i Norge (slutet av Juli) så man kan säga att det typ var årets sista dopp. Efter doppet fixade vi mackor som vi åt medan solen gick ner.
Sen åkte vi hem till Olivia igen, jag och Olivia såg två filmer.
"I taket lyser stjärnorna" och "På andra sidan häcken" hade sätt båda filmerna flera gånger innan men Olivia har typ inte sätt några filmer så...:) 
Nu är jag hemma igen, funderade på om jag kanske skulle åka och träna idag men jag vet inte om jag gör det....Vill helst inte träna själv första gången. Jag kanske gör allt fel och skämmer ut mig...osv.
Men ska hursomhelst träna med Botilda och Mailis på måndag :)
 
Om jag inte åker och tränar ska jag nog ut på en promenad, fixa en god och nyttig lunch, kanske kolla på en film, damsuga rummet, göra lite läxor och planera kommande vecka.
Ha en bra dag allihopa!
 
- Beata Guthenberg
 
 
 

Kommentarer

kommentera här?:

ditt Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback