HÖSTEN SMYGER SIG PÅ!

Hösten smyger sig sakta på, det är ganska så förvånandsvärt, att hösten inte ens kickat igång på riktigt trots att det är i slutet av September. Idag har jag än så länge inte fått gjort något alls. 
Kom först upp ur sängen vid tolv-tiden, åt frukost och sen har jag bara latat mig.
Men har precis börjat packa till pappa, juste ja, söndag betyder flytt-dag i min värld. 
Hade i alla fall en mysig kväll igår, gjorde te, satte på mig mina mysiga hollister shorts och satte mig i min säng och bläddrade lite i tidningar.
Sen slog det mig, jag hade helt glömt bort hemprovet i Samhällskunskap, ska nog göra det idag om jag orkar, om inte imorgon. Har studie dag imorrn, rätt så nice! :)
 
 
Bloggar senare.
Puss!
 
- Beata Guthenberg
 
 
 

Kommentarer

kommentera här?:

ditt Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback