HÖST MYS :)

Hej på er finisar! 
Är ganska förvånad för jag är förtjust över detta höst väder. Mamma bytte mitt tunna sommar täcke till mitt dun täcke idag, igår hade jag på mig flera lager kläder när jag skulle sova för att det var så kallt.
Hursomhelst, idag åkte jag efter skolan till Friskis och Svettis och gymmade med Botilda, blev inte en så seriös träning men några hundra kalorier tränade jag ändå bort.
Sen tog vi 17.05 bussen direkt hem till Smedjan och gick sen hem. Efter en middag, en dush och lite mys kommer mamma in med ett fat digestiv kex, vindruver och varmchoklad till mig, känner mig bortskämd. :)
 
Imorgon har vi skolfoto så ska snart välja kläder, sen ska jag läsa en stund och krypa ner i min säng under dun täcket. Myyyys.
 
- Beata Guthenberg
 
 
 

Kommentarer

kommentera här?:

ditt Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback