♥ HÖST BILDER ♥

Kära blogg, idag slutade jag redan klockan ett, skit skönt!
Tänkte kanske dra till Stockholm och sen sova över hos Olivia men sen så sket det sig. Så blir nog hemma denna fredag, lite trist men aja. Imorgon tänkte jag dra till Stockholm, ska bloppis fynda lite saker och så. Ska ringa Olivia sen och fråga om hon kanske vill följa med, får se♥
Tog lite fina höst bilder idag, usch vad kallt det är, hade min vinterjacka senare idag när jag och Botilda skulle hem till mamma och fika. Vad fort allt gick, det var ju sommar nyss.
 
 
Får se om mina planer för ikväll ändras eller inte. Är hursomhelst fett skönt att det äntligen är fredag :)
Kram!♥
 
- Beata Guthenberg
 

Kommentarer

kommentera här?:

ditt Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback