FRÅGOR & SVAR!

1.  Hur gammal är du? 
Svar: Tretton år! 
 
2. Vem var den/dom sista du träffade? 
Svar: Line 
 
3. Hur lång är du?
Svar: Var ett tag sen jag mätte mig men typ 163 tror jag :)
 
4. Vilken var den senaste filmen du såg?
Svar: Oj kommer inte ihåg haha :)
 
5. Är dina förädrar gifta, sambos eller skilda? 
Svar: Skilda!
 
6. Vilken ögonfärg har du?
Svar: Grön
 
7. Vem fick dig att skratta senast?
Svar: Olivia :)
 
8. Vilken är din favorit glass?
Svar: Ben and Jerry's - Cookie Doug såklart :)
 
9. Vad dricker du till frukost?
Svar: Juice eller vatten!
 
10. Vill du ha barn?
Svar: Ja :)
 
11. Kan du några andra språk än svenska?
Svar: Engelska och Spanska
 
12. När vaknade du idag?
Svar: 06:45
 
13. Har du någon piercing?
Svar: I öronen bara men vill göra i naveln till nästa sommar :)
 
14. Vilka är dina favorit appar på mobilen?
Svar: Instagram, Snapchat, Kik och Spotify! 
 
15. Vem smsade dig senast? 
Svar: Pappa
 
16. Vem ringde dig senast? 
Svar: En kompis
 
17. Vilken är din favorit film?
Svar: Sätt jätte många filmer som är bra så vet inte.
 
18. Favorit mat? 
Svar: Tacos tror jag, eller thai mat kanske :)
 
19. Syskon? Tjej eller kille? Hur gammal/gamla? 
Svar: Jag har en syster, hon heter Botilda och är 15 år gammal.
 
20. Vilka tre bloggar läser du mest? 
Svar: Kenzas, Palosfoto och Amandafoton blir nog dom jag läser mest tror jag :)
 
21. Vilken skola går du på?
Svar: Örjanskolan 
 
22. Vilken klass ska du börja i?
Svar: Började precis i åttan så nästa gång blir det nian dåra! :)
 
23. Vem är nummer 3 och 7 i din kontaktlista? 
Svar: Min nagelfixare Emma och hem telefonnumret till Olivia :) 
 
24. Favorit djur? 
Svar: Katt tror jag
 
25. Var du ärlig när du svarade på frågorna? 
Svar: Japp :) 
 
 
I lite brist på idéer och inspiration till bra blogginlägg mitt i det här regninga höst vädret kör jag ett "Frågor och Svar- inlägg". 
Bloggningen kommer bli bättre när jag fått min nya iPhone och kommer kunna fota som vanligt. 
Puss & kram! 
 
- Beata Guthenberg
 
 
 
 
 

Kommentarer

kommentera här?:

ditt Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback