BRA START PÅ DAGEN!

En riktigt bra start på dagen må jag säga!
Har studie dag idag vilket är hur skönt som helst, hade verkligen inte pallat gå till skolan idag. 
Botilda stannar hemma idag eftersom att hon är väldigt förkyld (samma här), tillsammans gjorde vi en riktigt god frukost. Idag hade jag tänkt göra mitt hemprov i samhällskunskap men har glömt min samhällskunskap bok hemma :/ 
Så får göra provet på typ onsdag istället. Men idag hade jag tänkt baka cupcakes, blogga ordentligt och börja skissa på en ny design till bloggen. Velat ha en ny ett bra tag nu men har inte orkat ta tag i det och är inte heller säker på hur den ska se ut. Sen har jag lite adra små saker som jag måste ta tag i och få gjort.
En ganska så slapp dag med andra ord :)
 
 
Sen när jag gjort cupcakes blir det nog lite mys framför en bra film med Botilda med varsin cupcake, åh mums!
Puss på er!♥
 
- Beata Guthenberg
 
 
 
 

Kommentarer

kommentera här?:

ditt Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback