TISDAG & ONSDAG

Hej på er!
Vilken härlig start på dagen, vaknade tjugo i nio och kunde knappt ställa mig upp pga alla hamrarna som hamrade i mitt huvud. Aldrig haft en sån huvudvärk, men efter en god frukost och en voltaren mår jag nu bättre. Igår spenderade jag min förmiddag på gymmet, var inte taggad alls så tittade mest på när Botilda gjorde 1000 armhävningar, situps, benböj och jag vet inte vad. Men nu efter att ha fått lite inspiration är jag fast besluten med att skaffa en ny diet som håller och som är bra för mig och att jag ska börja träna regelbundet igen. Men igår kväll fick det ändå bli lite godis och andra onyttigheter när Emma sov över här, jag, Botilda och Emma kollade på The bling ring och snackade lite skvaller sådär på kvällskvisten. Men idag ska det allt bli andra bananer, inga onyttigheter numera. #fitmotivation 
 
 
 
- Beata Guthenberg
 
 

Kommentarer

kommentera här?:

ditt Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback