Shoppa loss på gatorna i Stockholm!

 
 
 
Mådde ingen vidare imorse heller när jag vaknade så bestämde mig för att spendera min dag hemma istället för att åka till skolan. Botilda mådde tydligen inte heller så bra så sällskap fick jag i alla fall.
Men lite senare mådde vi båda bättre och med plånböckerna fulla åkte vi till Stockholm, vi åt frapino i solen (och det iskalla vädret) och shoppade loss. Fick med mig massa fint hem!
 
 
Hur har er dag sätt ut? 
Så skönt att det är fredag, Botilda ska sova hos Filip så blir nog ensam hemma med bara mamma. Tänkte i alla fall kolla ett par avsnitt av Andra Avenyn nu och dom två nyaste avsnitten av Hart Of Dixie på säsong tre som äntligen kommit ut, som jag har längtat!!!
 
- Beata Guthenberg

Kommentarer

kommentera här?:

ditt Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback