Sega söndag

Jahapp, då var det söndag. Redan. 
Hur har ni spenderat eran helg? Jag har bl.a gymmat, gjort läxor, haft film mys och inte så mycket mer. En ganska så seg helg med andra ord. Men snart är det höstlov och jag kan inte ens beskriva hur mycket jag längtar. Idag startade jag dagen med en busstur till gymmet, var där redan halv elva. Pga bristen på bussar på söndagar och det faktum att alla tåg var inställda så fick jag och Botilda efter att vi gymmet gå i stan en stund i väntan på att bussen skulle gå. Åt toast på Nannsy's och testade skor.
 
 
Nu är jag hos mamma, det är söndag vilket betyder flytt-dagen. Tänkte i alla fall packa upp lite saker nu och sen ska jag skriva en önskelista för i år haha ♥
 
- Beata Guthenberg

Kommentarer

kommentera här?:

ditt Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback