MIN FREDAG!

Hej alla mina fina läsare!
Hur har eran fredag sätt ut än så länge? Haft en ganska så bra dag, fick sluta tidigare (14:40 istället för 16:00) och på gympan spelade vi basket vilket var hur kul som helst. Det var första gången jag spelade sen jag slutade innan sommaren. Insåg verkligen hur mycket jag saknar att spela, är dessutom ganska så bra på det, inte för att skryta eller så men...;) Efter skolan gymmade jag med Botilda i nån timme bara innan vi sen åkte hem och åt tacos med pappa. Nu ska vi snart välja film och ha det mys. Hoppas också på att vi går och köper choklad mohahaha.
 
 
Hoppas ni alla får en fin kväll!♥
 
- Beata Guthenberg
 
 

Kommentarer
Postat av: Annika

GOTT!

2013-10-11 @ 19:38:43
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

kommentera här?:

ditt Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback