Lussebulls bakande på en torsdag!

Hemsk ledsen för att bloggen stod helt tom igår, utan några som helst uppdateringar men på senaste tiden har bloggningen mer känts som något som måste göras än något som jag faktiskt vill göra. Så den här lilla pausen har faktiskt verkligen behövts. Men nu är jag tillbaka, med nya friska tag och hoppet om ny, fräsch och bra bloggning. 
 
I tordags, det vill säga igår så bestämde jag mig för att baka lussebullar. Älskar lussebullar och tycker verkligen att det är jätte synd att man bara kan köpa dom på jul, för det är nämligen mina favorit bullar. Hursomhelst, mamma köpte saffran så vi bakade massor av lussebullar. Vi bakade ungefär 35 stycken tror jag och jag har redan nästan ätit upp alla :O
 
 
Det var en ganska normal skoldag, drack kaffe med Olivia på tio-rasten och var i skolan tills tjugo i tolv då jag tog bussen hem. Mådde inte så bra och var väldigt trött så var hemma och vilade resten av dagen. 
 
- Beata Guthenberg

Kommentarer

kommentera här?:

ditt Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback