Lördags shoppping!

Tja!♥
Ledsen för att det inte blivit några inlägg på hela dagen, men jag skrev ett inlägg tidigare men det publicerades aldrig...Hursomhelst, hur har er lördag varit? Min har varit super.
Drog in till Stockholm med Olivia redan halv tolv och spenderade i stort sätt hela dagen där. Riktigt härlig start på höstlovet må jag säga, vi gick i affärer, shoppade, drack kaffe och mumsade på riktigt goda grillade mackor med pesto, mozzarella och kyckling från 7-eleven. 
Fint väder var det också tills det började regna men då skulle vi ändå åka hem. Hjälpte dessutom Olivia hitta en snygg vinterjacka och den var verkligen super fin. Kommer sakna henne, hon ska spendera hela lovet i Dalarna med hennes familj hos hennes mormor och morfar. 
 
Detta var det jag fick med mig hem, en svart kabelstickad gant tröja och en svart väska med en döskalle på!
 
 
Imorgon tänkte jag jobba, blir många timmar. Från halv två till nio närmare bestämt. Ska också flytta till mamma imorgon, fullt schema!!
 
- Beata Guthenberg
 
 

Kommentarer

kommentera här?:

ditt Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback