Fredag och sjuk passar inte ihop...

 
Hello party people, it's friday!
Och jag ligger hemma sjuk...Jobbade igår med Olivia, sålde tulpaner och det gick ganska så bra. Men tågen var försenade på vägen hem så kom hem väldigt sent (typ halv tolv). Men vi fick i alla fall i oss en god fika på 7-eleven innan vårat jobb pass började. 
 
 
Men har ju som sagt varit lite krasslig hela veckan med förkylning, snuva, ont i huvudet mm...Men jag har kämpat och gått till skolan i alla fall för att jag ville bli klar med alla prov, glosförhör och redovisningar istället för att behöva göra dom efter höstlovet.
Men nu fick det bli så, matteprovet får jag helt enkelt göra veckan efter höstlovet. Är lite smått febrig och har lite ont i huvudet så hade bara tänkt gosa ner mig i min säng och kolla på dom nyaste Hart Of Dixie avsnitten som jag fortfarande inte sätt och det nya PLL avsnittet. Därefter kanske lite Andra Avenyn också. Åh just nu tackar jag verkligen Botilda och Emma för att dom gjorde kokosbollar igår, precis vad jag behöver just nu ;)
Kram!♥
 
- Beata Guthenberg
 

Kommentarer

kommentera här?:

ditt Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback