En kall men mysig höst!

Hej på er alla fina läsare!
Hoppas ni alla haft en bra onsdag, trots kylan. Imorse var det fem minus, kan ni fatta det?
Helt otroligt, det är ju bara andra Oktober. Fryser som attans i min vinterjacka redan nu, undrar hur det ska gå... Idag slutade jag redan 13:20, älskar att sluta tidigare. Efter skolan åkte jag hem och pluggade och tog sen en tur till Tumba där jag fyndade en tröja på bloppis. 
Varit en ganska chill dag med andra ord, imorgon åker jag till gymmet efter skolan. Vill verkligen komma igång med träningen nu! :)
 
 
Tog den här fina höstbilden påväg hem ifrån bussen idag, tycker att den speglar allas (de flestas) bild av hösten på ett fint sätt. Löv och blad i röda skiftande färger.
Nu blir det en kopp svart te och mys med lite läxor och annat...♥
 
 
- Beata Guthenberg
 

Kommentarer

kommentera här?:

ditt Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback