CRAZY, STUPID LOVE

Såg denna filmen igår kväll, den var verkligen grymt bra. Låg uppe till tjugo i tolv och kollade, kunde inte sluta. Visste att jag skulle vara jätte trött idag om jag gick och la mig så sent men den var så bra så kunde inte sluta kolla. Dessutom så råkade jag försova mig till åtta idag så fick nog min skönhetssömn i alla fall.
 
 
Idag åkte jag hem efter skolan med Olivia och vi pluggade på vårat musik föredrag som vi ska hålla nästa onsdag.Vi funderade i typ en timme vilken artist eller vilket band vi skulle ta men vi bestämde oss till sist att vi skulle redovisa om Kid Cudi, vet inte varför vi bestämde oss för just honom men det gjorde vi i alla fall :)
Kram!♥
 
- Beata Guthenberg

Kommentarer

kommentera här?:

ditt Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback