♥ ANDRA AVENYN ♥

Älskar andra avenyn, började kolla för någon vecka sen och dom första avsnitten var verkligen inte alls bra. Men Botilda som sätt väldigt långt på serien sa att den blev jätte bra senare så jag fortsatte att kolla. Nu har jag kollat flera avsnitt och tycker att den är ruggans bra! 
Älskar Kim i serien, han är verkligen dö snygg och dör lite varje gång han syns på skärmen.
 
 
Verkligen ett serie tips från mig, så mysigt att ha något att titta på nu när det är höst och vintern närmar sig. Snöade i natt föresten, helt sjukt. Vaknade och tittade ut genom fönstret och såg att det låg lite flingor på marken, snacka om att jag blev paff även om det bara var jätte lite snö. 
 
- Beata Guthenberg
 
 

Kommentarer
Postat av: Josefine Andersson

ANDRA AVENYN<3333

sv: Åhhh, det är uunderbart ju! Ska ut till mina pållar snart - väntar bara på om regnet kan lägga ner lite :D
PUSS

2013-10-20 @ 13:30:50
URL: http://typjosefiine.blogg.se/

kommentera här?:

ditt Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback