Starbucks tar Sverige med storm

Som ni kanske hört så kommer Starbucks till Sverige på riktigt under nästa år (2014). 
Tidigare så har Starbucks bara funnits på Arlanda och på tre olika tågstationer runt om i Sverige. Men nästa år kommer Starbucks invardera Sverige med många nya kaféer.
Mina åsikter om detta är såklart positivt haha, tycker att det ska bli riktigt spännande. Jag tror att många andra tycker som jag, att detta ska bli både spännande och kul. Jag vet inte vad andra tänker men min spänning kommer främst från att man har ju läst blogginlägg där folk skriver om sin shopping dag i New York och kaffe pausen på Starbucks, eller hur dom stannar på Starbucks i timtal när regnet öser ner utanför. Jag tror att många tycker att det ska bli spännande framförallt för att man får en liten känsla av att man är i New York eller London.
 
 
Jag tror att Starbucks kommer ta Sverige med storm.
Vad tror du? Tror du att Starbucks kommer få sina konkurrenter här i Sverige? Kanske Waynes Coffee eller Espresso House? Dela med dig av dina tankar och åsikter! :)
 
- Beata Guthenberg
 

Kommentarer
Postat av: Erika

Jag har läst att de ska öppna nu redan i början av december på centralstationen i stockholm ^^

Jag längtar till min Pumpkin Spice Latte <3

Svar: Ja dom håller på och bygger på Central stationen, där mitt emot Burger King. Hörde att dom skulle öppna i vinter men inte att det var redan i december,,,vad kul i såna fall! :)
Beata Guthenberg

2013-11-27 @ 22:07:45
URL: http://pillowdreams.blogg.se/

kommentera här?:

ditt Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback