PROJEKT VECKA - FOTO!

Hej på er!
Sitter just nu i skolan med en mac dator framför mig och redigerar bilder som jag tagit under den senaste timmen. Har ju som sagt projekt vecka i skolan denna vecka och valde att hålla på med foto så det är det jag kommer att hålla på med resten av veckan. Tänkte bara lite snabbt säga hej, önska er en fin tisdag och visa några av bilderna som jag tagit! :)
 
 
Har spenderat mycket av min "foto tid" nere vid vattnet och försökt fånga bilder på när fåglarna lyfter från vattnet och när vassen svajar. Är ganska nöjd med flera av mina bilder och jag ser fram emot att uttveckla min foto förmåga under den kommande veckan! :) 
Kram!
 
- Beata Guthenberg
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Belinda Breed

fina bilder :)

Svar: Tack :)
Beata Guthenberg

2013-11-19 @ 12:25:11
URL: http://belindaz.blogg.se/

kommentera här?:

ditt Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback