Kryssning nudå!

Hej mina babes! 
Hur har ni haft det idag? Jag har haft en ganska så chill dag i skolan och var till och med tvungen att åka därifrån tidigare för att hinna packa klart till kryssningen och för att hinna med bussen till båten.
Men tänkte såklart på er och kände mig tvungen att uppdatera bloggen lite innan jag beger mig iväg. 
Det är en 24 timmars kryssning tror jag, så jag är hemma inom kort. Vi hörs nog inte tills dess då det inte brukar finnas internet på båten och då det kan bli rätt dyrt när man paserat den svenska gränsen. Men jag önskar er en fin kväll och hoppas att ni får en bra fredag imorgon!
 
Bilder ifrån när jag var på kryssning med Olivia och hennes familj i början av sommaren. 
 
Puss & kram!
 
- Beata Guthenberg
 
 
 
 

Kommentarer

kommentera här?:

ditt Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback