HUNTERS

Hej babes! 
Ledsen för att jag inte bloggat på ett tag men inspirationen är inte på topp och inte heller min lust till att blogga. Har hursomhelst haft två helt okej dagar som början på veckan. 
Hämtade ut ett paket idag från posten och det innehöll ett par hunters som jag beställde igår kväll (snabb leverans, det gillar vi!) och är super nöjd. Har velat ha hunters bra länge nu och jag har suktat efter dom ett tag, men jag har av någon anledning aldrig köpt dom, tills nu. 
Köpte mina på komplett.se för 755 kronor och rekomenderar verkligen denna sida, sidan har fina varor, bra service, snabb leverans och bra priser!
 
 
Idag har jag också gymmat med Olivia på Friskis & Svettis och jag beställde också biljetter till en viss konsert som jag verkligen inte kan fatta att jag ska gå på. OMG!!
Vilken konsert det är jag ska gå på tänker jag avslöja alldeles strax, ni kan ju kanske gissa så länge? ;)
 
- Beata Guthenberg
 
 
 

Kommentarer

kommentera här?:

ditt Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback