Hårt pass på gymmet!

Tjena mina fina! 
Har ni haft en bra dag? Min dag har faktiskt varit ganska så suverän. Vi har projekt vecka i skolan denna vecka så har spenderat i stort sätt hela dagen med att fota och redigera bilder vilket jag tycker är väldigt kul. Det kommer jag också hålla på med resten av veckan så det ska bli nice. Slutade redan klockan två och åkte sen till Södertälje där jag mötte Botilda och vi köpte varsin latte och macka på pressbyrån som vi åt på tåget mot gymmet. 
Kändes riktigt bra att vara tillbaks i gymmet igen, gav gärnet idag när vi tränade armar och det är verkligen roligt när man ser resultat, har fått värsta arm musklerna och grejer. Nu lyssnar jag inte på "Beata" längre, från och med nu är det "Biffen" som gäller...haha ;)
 
 
Imorgon ska jag gymma med Botilda igen, vet inte riktigt vilken muskelgrupp vi hade tänkt träna men hård träning blir det vilket som. :)
 
- Beata Guthenberg

Kommentarer
Postat av: Rebecca&Mathias

Låter som en riktigt härlig dag! Ha en fortsatt fin Måndag! :)

Svar: Ja, varit en toppen dag, tack desamma! :)
Beata Guthenberg

2013-11-18 @ 20:50:17
URL: http://twoplusone.se

kommentera här?:

ditt Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback