Elsas mode

Efter ett avslappnat bad tar jag mig en kopp te och läser i Elsas Mode. 
Jag älskar redan boken och jag är bara på sida 57, det är den perfekta boken om du älskar mode, the "girly" - style,  skvaller och framförallt New York. 
Sofi Fahrman som skrivit boken är också en av mina förebilder så det stärker såklart ens förhoppningar om boken och jag måste bara säga att boken har överträffat mina förhoppningar! Om du inte redan läst boken så borde du göra det! 


 
Nu tänkte jag läsa ett kapitel till sen måste jag öva på mina spanska glosor som jag har tills på onsdag. 
Kram på er! 

- Beata Guthenberg

Kommentarer
Postat av: Mathias

Låter ju riktigt härligt!! :) Ha en underbar kväll! :)

Svar: Ja det är så skönt att nu på hösten bara drömma sig bort när man läser. Tack detsamma! :)
Beata Guthenberg

2013-11-11 @ 21:12:18
URL: http://twoplusone.se

kommentera här?:

ditt Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback