DAGENS OUTFIT!

Hej mina fina!
Detta blir dagens outfit, drar om en liten stund till Stockholm med Olivia och det ska bli kul. Jag ska köpa mest julklappar men Olivia ska nog bara shoppa till sig själv. Gillar att vara tidigt ute med julklappar för att man sen ska ha pengar till annat, och kunna göra vad man vill.
Plus att det är skönt att slippa att behöva stress köpa alla julklappar i sista sekund.
 
 
 
Tröja från GANT // Jacka från Hollister // Väska från Rinascimento // Jeans från Hollister // Stövlar från Hunter.
 
Hopppas ni alla får en fin dag, jag kommer njuta av min studiedag :)
 
/ Beata Guthenberg
 
 


Kommentarer
Postat av: Tilde Levander

Fin outfit, älskar hunters! <3

Svar: Tack, jag med <3
Beata Guthenberg

2013-11-06 @ 12:00:15
URL: http://tiildeess.blogg.se/

kommentera här?:

ditt Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback