CATCHING FIRE

Catching fire. Hungerspelen 2. 
Äntligen går filmen på bio och jag bara mååste gå på den. Blir nog nästa helg misstänker jag, för längre än så kan jag nog inte hålla mig... :) Den första filmen var ruggans bra och böckerna likaså. Det ska bli riktigt spännande och kul att se Catching Fire, speciellt då jag inte kommer ihåg vad som hände i böckerna eftersom att det var ett tag sen jag läste dom.. :)
 
 
Idag så var jag som sagt på skolan i stortsätt hela dagen. Vi hade nämligen basar på skolan idag och som klass åtta var våran uppgift att hålla i spöktunneln. Det var ganska okej faktiskt, inte jätte kul kanske men heller inte jätte tråkigt. Och allt gick hyfsat bra tycker jag, dom flesta som gick spöktunneln verkade i alla fall blivit skrämda. Nu tänkte jag gå och lägga mig och sova, riktigt trött efter dagen. 
Imorgon får jag träffa mamsen, hennes flyg har nog precis kommit in på flygplatsen nu, wiii!!! ♥♥♥ 
 
- Beata Guthenberg

Kommentarer

kommentera här?:

ditt Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback