Birca Cruises

Hej på er!
Har ni haft en awesome fredag än så länge? Min dag har i alla fall klart varit nice och gårdagen var inte heller så dum. På kryssningen åt vi god mat, shoppade på Tax Free, badade bubbelpool, sjung kareoke, dansade, var ute på däck och myste inne i hytten. Blev en väldigt lyckad mini resa och det var faktikst väldigt skönt att komma bort lite, trots att det bara var 24 timmar. 
 
Stockholm innan vi gick på Birca Cruises igår eftermiddag.
 
Det första vi gjorde när vi kom ombord på båten var att kolla in lekrummet...haha.
 
Haha dagens roliga bild?
 
Vid frukosten satt vi vid ett fint bord med en härlig utsikt ut över havet!
 
Frukosten var det heller inget fel på....
 
Vi hade det också riktigt skönt i bastun på våning 10...
 
Men det var nästan skönare i bubbelpoolen faktiskt...
 
Efter en bra stund i bubbelpoolen och i bastun satt det fint med en drink. 
 
Från Tax Free fick jag med mig ett mobilskal från Guess och en concealer från Viva La Diva hem.
 
Har som ni kanske märker haft ett par roliga 24 timmar. Nu hade jag tänkt njuta av min fredagskväll med lite film mys. Imorgon hade jag tänkt jobba men jag orkar nog faktikt inte med det. Får nog bli en plugg dag imorgon blandat med en mys dag hemma eller så kanske jag drar till gymmet...Får helt enkelt se vad som händer.
Puss & kram!
 
- Beata Guthenberg
 
 
 
 
 

Kommentarer

kommentera här?:

ditt Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback