Bilder från i tisdags!

Tjo! 
Ledsen för den dåliga bloggningen men jag har brist på idéer och lusten finns inte alltid här. Men samtidigt vill jag ta tag i att fixa en ny och fräsch design samtidigt som jag vill sätta upp ett mål för att köpa en Canon EOS 1100D så att mina bilder blir bättre, vilket förhoppningsvis kommer leda till bättre bloggning. 
Jag vill inspirera andra med min blogg, jag vill vara nöjd med inläggen jag lägger upp. Jag vill lägga upp dagens outfit varenda dag, jag vill skriva om nyheter och dela med mig av mina åsikter. Jag vill skriva saker som intresserar andra. Ni kan hjälpa mig med det här, det enda ni behöver göra är att kommentera vad ni vill läsa om och se mera av här i bloggen! :) Det hade varit till stor hjälp!
Bjuder på lite bilder från jobbet i tisdags ♥
 
 
1. Botilda och Emma leker coola. 
2. Jag och Emmis ♥
 
- Beata Guthenberg
 
 

Kommentarer

kommentera här?:

ditt Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback