AVICII FÖRSTA MARS!

Det hela började med att jag klickade in på olästa inlägg och där bläddrade jag bland alla inlägg som dom jag följer på Blog Lovin lagt upp under dagen. Jag klickade sen fram ett inlägg där en tjej bloggade om att hon skulle gå på Avicii konserten och att hon beställde biljetterna idag på ticnet.
Då blev jag helt paff och förvånad, men samtidigt förväntansfull, finns det kvar biljetter? Snabbt gick jag in på ticnet och det visade sig att det faktiskt fanns bljetter kvar till Avicii konserten första mars. 
Snabbt väckte jag Botilda och berättade att jag hittat biljetter för 300 och jag frågade om hon ville gå med mig, hon sa ja så sen ringde jag mamma och sen gjorde jag en beställning från hennes konto. 
Två biljetter till Avicii den första mars för 645 kronor TILLSAMMANS är verkligen ett bra pris!
Kommer tagga sjukt mycket i 116 dagar, enda fram tills konserten. 
 
 
Kommer bli en fett skön vecka för mig. 
Onsdag - Studiedag
Torsdag - Får gå tidigare från skolan för att jag, mamma och Botilda ska åka på kryssning och bussen från Järna till båten går 14:35.
Fredag - Är på Krysning
Lördag - Jobba kanske? hursomhelst så är det helg och det är nice.
Söndag - Chill dag.
 
Kanske glömt att nämna att jag ska åka på kryssning? Men jag säger det nu i alla fall. 
Ska bli fett kul :)
 
- Beata Guthenberg
 
 

Kommentarer

kommentera här?:

ditt Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback