♥ Summer feelings ♥

Hej och välkommen till min nya blogg. 
Jag heter Beata Guthenberg och är en glad tjej på 12 år som gillar att vara med kompisar, shoppa och massa annat kul. På min blogg kommer jag skriva om min vardag, mina åsikter, mina tankar och lägga upp bilder. 
Många av er känner säkert igen mig från min förra blogg, secretsky.bloggo.nu och några av er kanske är nya läsare. Hur som helst tycker jag att det är jätte kul att ni är här och jag hoppas att ni stannar! :)
 
 
Allt känns så somrigt utomhus, folk klipper gräset, det regnar fast det är varm ute, blommor överallt och massa gröna träd. Blir verkligen lycklig av det här! Har bara två eller tre riktiga skoldagar kvar, nästa vecka har jag Prao och veckan efter det ska vi på klassresa till Gotland!♥

 Hade ju planer, att jag skulle vara med Olivia idag. Men hon har dansuppvisning imorgon och vill öva, och jag vill kolla på One Tree Hill, ta det lugnt och sen ikväll ska jag ju på basket träningen.
 
 
- Beata Guthenberg

Kommentarer

kommentera här?:

ditt Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback