♥Stockholm,Grönan med Olivia♥

Hej bloggisen! 
Precis kommit hem från Stockholm med Olivia, vi kollade i affärer, köpte varsin frapino och åt, smakerna; Espresso och Jordgubb/vitchoklad. Det var första gången jag smakade Espresso, rekomenderar inte den. Tycker inte den var så god, vilken tur att den inte var min! :)
 
 
 Vi köpte gröna kortet, som jag velat köpa ganska länge, så det var najjs! Vi hängde på grönan ganska länge, typ gick runt, vi hade inga pengar kvar så vi kunde inte köpa åk-band.  Men vi fick åka bläckfisken två gånger gratis, snällt av henne som stod där!♥ :) Köpte också ett par svarta tights, hade inga förut, tycker det kan vara ganska fint till någon lägre tröja eller så!♥                                                                                                             
 
New in♥
 
När vi kom tillbaka till plattan med spårvagnen och var på väg mot Centralen för att ta tåget tillbaka hem kände jag igen två killar som stod med en kamera tittandes ut över plattan. 
Då kom jag på, de är killarna från Random Making Movies, jag gick fram och frågade och de var dem. Så jag frågade om jag kunde få en kram, och det fick jag :) Han killen med svart/mörk brunt hår är så gullig!♥ Fast han verkar lite ego/självupptagen, men det var kul i alla fall!
 
För er som inte vet vilka der är, här är en video från deras youtube kanal. Ni hittar dem om ni söker på "Random Making Movies" eller "RmM" :)
 
 
Olivia ska sova över, vet inte riktigt om jag ska på basket träningen eller inte, om jag ska så följer nog hon med. Ska äta snart, men ha det bra! :)
Ps: lägger upp lite bilder från Grönan senare!
 
- Beata Guthenberg

Kommentarer

kommentera här?:

ditt Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback