♥ PRAO - tredje dagen ♥

Vad bråttom jag hade imorse alltså, hade satt min väckarklocka på kvart i åtta, då skulle jag ha 45 minuter på mig innan bussen gick. Och så satte jag den också på tjugo över åtta, för att jag skulle veta att då måste jag gå till bussen eftersom att den går 08:30.
Men tydligen ringde aldrig väckarklockan 07:45, istället vaknade jag 08:20. Satte på mig mina kläder, tog min väska, ett päron ur kylskåpet i farten och sen sprang jag till bussen. Haha, kände mig inte så fräsch eller fin, men vem bryr sig? Jag hann ju med bussen i alla fall! :)
Idag bakade vi blåbärs fyllda kakor, Cheese cake med bär i och chokladbiskvier, mums!♥
 
Blåbärs fyllda kakor!
 
Cheese cake!
 
Chokladbiskvier!
 
Vi hann dock inte göra klart chokladbiskvierna, de skulle in i frysen och stelna och sen efter ska man doppa dem i ckoklad. Antar att vi får göra det imorgon istället :) 
Fyllningen var farligt god.
Sätt fyra avsnitt av Pretty Little Liars än så länge och av mitt omdömme verkar det som en rätt bra serie, spännande liksom!♥
 
- Beata Guthenberg
 
 

Kommentarer

kommentera här?:

ditt Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback