♥ PRAO - andra dagen ♥

Andra dagen på prao, idag var vi på skillebyholms kafé och bakade, skar rabarber & sallad, pressade citroner, diskade,gjorde lemon balls,,, ja vi jobbade riktigt hårt och flitigt hela dagen. Blev också lite överaskad när jag såg Filippa och Odelia komma dit klockan nio, det praoar tydligen också där. Fast de får göra helt andra saker, städa, hålla på ute i trädgården och plocka bort mördarsniglar från salladen :) Kul med trevligt sällskap vid lunchen!♥
 
Lemon balls, lite konstiga ingredienser i dem, om du frågar mig alltså. Men aprikoser och ingefära kanske är gott tillsammans.... Eller?
 
Kafét/resturangen ligger i en väldigt fin omgivning, resturangen är i det huset du ser på kanten av bilden, det blå/gröna huset.
 
Jag kanske bjuder på en video från idag, senare, om jag kommer på hur man gör förstås. Är fortfarande ganska ny på blogg.se så jag har inte riktigt kommit på hur man gör allt. Men jag tycker det går hyfsat bra, eller vad säger ni? :)
 
Var verkligen jätte trött när jag kom hem, kändes som om jag jobbat i ett halv år. Men jag antar att man blir ganska trött av att stå upp hela dagen. Trots det orkade jag ut och cykla runt hela området. Duktig jag är va? High five! :D
Ett avsnitt kvar av One Tree Hill, så himla sorgligt :(♥
 
- Beata Guthenberg
 
 
 

Kommentarer

kommentera här?:

ditt Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback