♥ Godmorgon lördag! ♥

Godmorgon! 
Jag har vaknat, ätit frukost på sängen med One Tree Hill och nu duschat och klätt på mig!
 
Min frukost; apelsin juice, grillad macka, mandarin, sallad och körsbärstomater. 
 
Precis duschat och klätt på mig.
 
Har väl inga speciella planer för idag, ska jobba klockan två hos en "kvinna" som heter Helene, har städat hos henne förut men nu var det länge sedan. Får 60 kronor i timmen, vilket känns ganska bra när man tänker på att jag trots allt bara är 12 år. Eller ja, jag fyller ju iförsig 13 nu i sommar...
Hur som helst så känns det bra, alltid kul att tjäna lite extra ca$h! Senare när Botilda (syrran) kommer hem från jobbet, så ska vi förbereda lite saker inför morsdag som är imorgon.
Hoppas ni alla har en bra Lördag!♥
- Beata Guthenberg
 

Kommentarer

kommentera här?:

ditt Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback