♥ Friday I'm in love ♥

Hej bloggen! 
Gud vad skönt, pappa körde mig till skolan imorse, alltså fick jag sova lite längre, kanske en halvtimme eller så. Lämnade min packning i skolan och så hade vi bara en timmes lektion då vi pratade och planerade inför klass resan till Gotland på måndag. Nu är jag hemma igen, med Olivia. Vi har gjort varsin god kaffe med mjölk, grädde och lite o'boy pulver på det. Mums!♥
 
 
Är på avsnitt 18 på Pretty Little Liars och den blir bara bättre och bättre. Den är liksom så spännande!! Men den är fortfarande på en helt annan nivå än One Tree Hill. Den är på ungefär samma nivå som Gossip Girl och när jag såg den så tyckte jag den var jätte bra. Nu tycker jag den bara är orealistisk och för "Girly".
Jag och Olivia ska åka till Stockholm klockan ett, vi kanske åker tidigare. Vi ska framför allt köpa grönan kortet, sen ska vi väl kolla i affärer och kanske äta en frapino!♥ Kärlek till dem alltså, LOVE IT! :)
Skönt att äntligen skaffa grönan kortet, velat köpa det väldigt länge men det har liksom aldrig blivit av. Då får man liksom inträdet gratis och då kan man gå på massa konserter gratis. Kortet kostar bara 220 så det är ju najjs! 
 
Dagens låt tips: Friday I'm in love - The cure
 
 
- Beata Guthenberg
 

Kommentarer

kommentera här?:

ditt Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback