♥ 45 saker jag tycker om ♥

Tänkte göra en lista på 45 saker jag tycker om, bl a för att ni nya läsare ska lära känna mig bättre! :)
 De är inte i ordning, alltså ettan är inte det jag gillar mest och 45:an är inte de jag gillar minst. 
 
1. Mina vänner och min familj
2. Mysiga fikor på kafé med kompisar
3. När man skrattar så mycket så att man knappt kan andas
4. När det bara är några dagar kvar tills sommarlov
5. Sms som får en att le
6. När man läser ett sms och man vet precis hur den personen som skickade sms:ett hade sagt det
7. Gå barfota i gräset
8. När man köpt något nytt och man är sådär glad
9. Att bara känna sig lycklig utan någon riktigt anledning
10. När man springer för att hinna med bussen eller tåget och man precis hinner i tid
11. När man sådär smyg-gillar någon
12. Soliga dagar
13. Lukten av sommar regn
14. Lukten av ny klippt gräs
15. När man känner sig snygg
16. One Tree Hill 
17. MIN BÄSTA VÄN (Olivia) SÅKLART♥
18. Känslan efter en riktigt bra basket träning
19. När jag och min bästavän säger konstiga ord till varandra som bara vi kan förstå
20. Hitta på kod namn med bästavännen för killarna vi gillar
21. Kramar ♥
22. När man får kryssa av saker på sin "Att göra - lista"
23. Va helt galen med sin bästavän
24. När man har på musik i öronen och det känns som om man är med i en film
25. Ligga i sängen i flera timmar och bara kolla på One Tree Hill
26. Nybakta kanelbullar
27. Iskall Coca-Cola Light
28. När man vaknar av sol ljuset
29. Kännslan man får när man lyckas göra någonting man inte trodde att man skulle klara
30. Springa ute i regnet
31. Vara ute och resa
32. När alla träden blommar
33. Min Iphone
34. Låtar som man kan utan till och blir glad av att sjunga på
35. Låtar som får en att minnas gamla minnen
36. Fina minnen som man kan skratta åt
37. Konstiga grejer man bara skulle komma på att göra med sin bästavän♥
38. Choklad
39. Frapino från Espresso House
40. Drömmar
41. Grönalund och Liseberg
42. När man sitter i ett flygplan och tittar ner på världen
43. Altea, Spanien
44. När jag ligger och tänker på tiden då jag bodde i USA, Georgia
45. Justin Bieber
 
Nu ska jag alldeles strax byta om och dra till basket träningen, hoppas ni alla får en fin fredag!
 
- Beata Guthenberg
 
 

Kommentarer
Postat av: Olivia

nr 17,19,20,23,37 är bara bäst! :D
bra att du skrev en lista för jag vet ju inget om dig, så det kändes skönt att veta ;)
älskar dig bästisen ♥♥

Svar: Puss :* Men vänta nu,,,,vadå vet inget om mig? du vet väl massa saker om mig? xD ♥
Älskar dig också bästis ♥ :)
Beata Guthenberg

2013-05-25 @ 20:01:37

kommentera här?:

ditt Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback