♥ Varmaste dagen hittills i år ♥

Sorry för att jag inte bloggat på hela dagen, men jag glömde helt bort det och så orkade jag inte heller.
Eftersom att jag ska upp ganska tidigt imorgon (ska ju till Gotland med klassen) så hinner jag inte blogga så mycket. Tänkte samman fatta min dag ganska fort. Varmaste dagen i år? Wow, ja det kan jag inte misstycka om, det var riktigt varmt och soligt ute.
Ja, det jag gjorde idag var att klippa gräset,sola,dricka vatten,sola,sola,sola,dricka vatten, kolla Pretty Little Liars och dricka mer vatten och sola igen. Hinner inte ladda upp bilder från mobilen, måste sova. Men kommer förmodligen blogga imorgon från färgan och senare på kvällen. Förvänta er inte mycket kommande vecka, det kommer bli mobilbloggar, men jag ska göra mitt bästa!♥ :)
Bilder från fredagen 31/5 - 2013 ♥
Godnatt!♥ :)
 
Gotland here we come, xoxo Beata.
 
- Beata Guthenberg

Kommentarer

kommentera här?:

ditt Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback